سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین ---۱۶

 

سلام بر امیر مومنان . سلام بر جانشین رسول خدا . سلام بر حیدر کرار . سلام بر فاتح خیبر . سلام بر .......

سلام بر علی علیه السلام

سلام . سلام بر گل نرگس . یوسف زهرا . یابن الحسن . مهدی موعود (عج).

آقاجان سلام . میلاد پدر بزرگوارتان علی . امیرالمومنین مبارک .

آقاجان عیدتون مبارک .

آقاجان شرمنده ام . شرمنده ام که امشب با چشمانی اشکبار تبریک میگم . شرمنده ام که اومدم بگم . من هنوز منتظر دستهای پر خیر و برکت شما هستم . آقاجان ...

آقاجان این شبها شبهای شادی و سرور شیعیان شماست . همه دوستان خانه هاشون نورباران شده .

ولی ....

ولی آقاجان . من خانه ای رو میشناسم که حتی در چنین شبی ....

آقاجان . عزیز دلم همین امشب داشت میگفت که من و برادر و پدر بالای سر مادر نشسته بودیم و اشک میریختیم و مادر از درد ناله میکرد .....

مادر از درد ناله میکرد و از دست ما هیچ کاری بر نمیومد .

آقاجان به حق این شب عزیز . به حق عظمت این شبهای پر خیر و برکت رجب . عیدی همه ی ما رو شفای این مادر . و تمام بیمارانی که جز به دستهای یاریگر شما و پدران بزرگوارتون و مادرتون فاطمه زهرا به دست دیگری چشم ندوخته اند .قرار بده .

 

               به امید دستهای یاریگر تو یا صاحب الزمان (عج)

نظرات 1 + ارسال نظر
واسه من دعا کن پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ http://www.1arezoo.parsiblog.com

سلام ممنون که به ما سر زدید باور کنید ۵ دقیقه منتظر شدم تا بخش کامنت وب شما باز بشه تا بتونم از حضورتون تشکر کنم واسه چی ایمیل نداده بودید منتظر شما هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد