سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین ---۱۸

فقط شکر .

هزاران هزار مرتبه خداوند محمد مصطفی (ص) را شکر .

میدونی دیشب نشد آنچنان که به دلم هم بچسبه دست به دعا بردارم .

صبح هم فقط یه سلام به اهل بیت دادم و عید رو تبریک گفتم به آقا و مادرش فاطمه زهرا(س)و ...

راستش دلم هم سوخته بود که نتونستم شبی رو که همه میگفتن شب خواستن و دعا و راز و نیازه بیدار بمونم و ...

ولی ......

قربون خدای محمد امین(ص) . پیامبر خاتم برم که بنده هاش رو هرچند حقیر و گناهکار باشن پشت و پناه هست .

همینجوری بخوام خلاصه عرض کنم باید بگم بیش از حد و اندازه خودم عیدی گرفتم .

سعدی اگر عاشقی کنی و جوانی ذکر محمد بس است و آل محمد

 آقاجون فدای مهربانی شما و جدتون و مادر مهربانتون . هیچ وقت بی نصیب نموندم . نه من و نه هیچ دل امیدوار دیگری .

          

                به امید دستهای یاریگر شما یا صاحب الزمان(عج)

نظرات 2 + ارسال نظر
کانون وبلاگ نویسان دینی جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ب.ظ http://www.bashgah.parsiblog.com

با سلام از اینکه به ما سر زدید و با نظراتتون به ما انگیزه ادامه کار دادین ممنون
اما یک نکته اولا بد نیست بدونین که کار دینی اگه خالصانه باشه با تبلیغ بی تبلیغ هر جور باشه ثواب خودشو داره و تو دل دیگران جای خودشو باز می کنه
ثانیا وقتی پیام شما را خوندیم فکر کردیم مغرضانه بوده اما حالا که یه نیگاه به لینکدونی شما انذاختیم دیدیم نه الحمدلله مورد تفقد یه دوست قرار گرفتیم خودمونی هستید اینجور نظر دادن در شان شما نیست برای خدا نظر بدین یا علی

عبدعاصی چهارشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 04:22 ق.ظ http://narjes.blogfa.com


به امید ظهور مهدی موعود عجل الله

التماس دعا

اللهم عجل لولیک الفرج

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد