سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین--- ۲۷

 

سلام بر آقا و مولایم . مهدی فاطمه . گل نرگس . اباصالح المهدی (عج) .

آقا جان . امشب یه جورای متفاوتی دلگیر و شاید باید بگم درمونده ام  و اومدم با شما اینجا دردودل کنم . چه کنم که دلم شکسته از اینکه خیلی مسائل تلخ امروز بهم اثبات شد . نه خدایی حرفی ندارم . دهنم بسته شده ....

قطعه گم شده ای از پر پرواز کم است
یازده بار شمردیم و یکی باز کم است

این همه آب که جاریست نه اقیانوس است
عرق شرم زمین است که سرباز کم است

آقاجون . امشب بهم خیلی سخت گذشت . سخت . اینم یه دلیل که مایه سرافکندگی شدیم براتون . آقاجون این حرفهای تلخی که اینجا دارم براتون میگم . درد زخم عمیقیست که تحملش در حد من نبود ...

امشب  

برایم باورکردنی نبود . خودم از چادری که برسر میکنم . از نمازی که می خونم .از ظاهری که باعث شده  کسی من رو به اسم یه بچه مسلمون . یه بچه شیعه بشناسه خجالت می کشم . از اینکه با این عنوان نام شیعه های واقعی شما رو خراب کنم . من و امثال من ...

آخه دیگه حالا بهم ثابت شد که چندان هم مزخرف و دور از حقیقت نیست تمام اون حرفهایی که من تهمت میدونستم ...

اونقدرها هم دور از حقیقت نیست تمام اون حرفهایی که من تهمت میدونستم .

آره امشب به من هم ثابت شد که ....

گه گاهی در جمع دخترهای جوان فامیل یا دوستان همکار و هم دانشگاهی که می نشستم وقتی حرف از پسر جماعت میشد . وقتی کسی دور بر میداشت و لابلای حرفهاش از پست بودن بعضی پسرهای مثلا مذهبی حرف می زد . با تندی و با دلایل فراوان سعی در خنثی کردن تاثیر کلامش بر میومدم . اما .......

ولی حالا اومدم بگم که چقدر متاسفم . متاسف ... به

رذالت رو در رفتار و اعمال کسی دیدم که تا همین امروز بیش از خودم بهش اعتماد داشتم . خیلی بدبختی نیست ؟! کسی نفهمید که یه پسر کثیف از اعتمادی که دوست و آشنا بهم داشتن چطور سوء استفاده کرد . ولی تا آخر عمرم سرافکندم که تا امروز اینقدر نفهم بودم که این جماعت رو نمی شناختم . تا امروز اگر هم گه گاهی دیده بودم لابلای اونهاییشون که رنگ مذهبی به خودشون زدن یک - دوتا آشغال هم هست . دلیل می آوردم که حالا این یکی که دلیل نمیشه آدم بد بین بشه . اینهام به فلان دلیل و فلان دلیل اصلا دین و دیانت سرشون نمیشه . اینها ادعای خدا و پیغمبر شناسی دارن . اینها خانواده هاشون فلانن و فلانن . مادرشون یادشون نداده ......

ولی حالا . میگم . متاسفم . متاسف ...

البته از یک لحاظ هم جای شکر دارد . اونهم هزاران هزار . که این خودش درسی شد که چشمام رو بیشتر باز کنم . و این جماعت پست رو راحت تر بشناسم . گمون نکنم هر عمری که پاش به مسجد باز بود . یا هر عثمونی که قرآن دست گرفت و خوند . مسلمونی حالیش هست . قاتی همینا یزدم  نشسته .

 آره شکر . هزاران مرتبه شکر .

آره بازم شکر .

شکر

 

 هییییییییییییی . مردشور هر چی پسر . بخصوص اونهایی که خودشون رو مذهبی میدونن ببرم . مردشور همگی شون .  

د آخه چیکار کنم . میخوام داد بزنم . فریاد کنم . قابل حضم نیست . د آخه ...برای خودم و آنچه مجبور شدم فروبخورم متاسفم . متاسف

و سکوت فریاد من بود .

و هنوز یک روز ازش نگذشته بود که دوباره . نمک روی زخمی عمیق پاشیده شد . یا زهرا . یا علی . یا حسین ..........

یا امام رضا .

به امید دستهای یاریگر تو یا صاحب الزمان

نظرات 1 + ارسال نظر
لیلا پنج‌شنبه 28 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ http://bazmeshabane.parsiblog.com

دوست عزیز سلام
درددل نوشتن خوبه حتی بعضی اوقات بهتر از گفتنه
اما باید مواظب باشی داری برای چه کسی مینویسی
نوشتن برای امام زمان قانون داره عزیزم
شما به مردها توهین کردی و این در منش و سیره پیامبران و امامان ما نیست که به دیگرون بد و بی راه بگن
قصد نصیحت ندارم اما میتونستی دعا کنی چون فکر کنم با دعا هم خودت اروم میشی هم دل اقا رو شاد میکنی هم خدا یه نگاهی به اون پسرهای به قول شما مرده شور برده میکنه بلکه ادم بشن
میگم هیچ فکر کردی چرا زینب کبری در جواب یزید ملعون فرمودند : ما رایت الا جمیلا؟
با پاسخ به همین سوال بروزم
تشریف بیاری خوشحال میشم
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد