سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین--- ۲۹

 

دیشب روشن کردم ... سلام بر منتقم کربلا ......

 آقاجان اولین غروب جمعه ی محرم هم رسید .

 

    این چند شب اول رو پای صحبتهای دکتر تهرانی بودیم . همیشه روشن کننده و نهیب زننده هست کلامش . برای همین دنبال مجلسی بودم که ایشون سخنرانش باشه . ولی بعد از اون ...

   دیشب تازه مجلسمون رو عوض کردیم . امسال هنوز نشده بود بیاییم اینجا .  برای بار اول بود که میرفتیم توی هیئتی که یه جورایی متعلق به  محله ی خودمون بود . هیئتی که چندسالی هست برپا میشه و ما هم بچه ی همین هیئت حساب میشدیم .

   دیشب وقتی پام رو گذاشتم توی هیئت . صفا و سادگی خاصی احساس کردم . با خودم گفتم . ببین بچه ی سروساده آقا همینجا توی کوچه و محله خودتون منتظر حضور شماهاست . بچه چشمت رو درست باز کن ....

  ولی امشب یه چیزی خیلی بهم حال داد . دلم رو صفا داد . اصلا یه جورایی احساس کردم هدیه از خودتون گرفتم آقاجون . اصلا حال کردم . وقتی دیدم بروبچ هیئت نماهنگی رو که برای زمان بین سخنرانی و نوحه سرایی آماده کردن صداش همون صدایه که من توی وبلاگم دارم یک لحظه مات موندم . لحن نوحه سرایی نوحه خوان هیئت هم که همیشه زمزمه و دردودل با شماست . و این دلگرمم میکرد ولی امشب انگار خود شما آقا جون.....

   می دونین آقاجون اینجا که نشستم انگار یادم میدن مودبانه تر . ضریف تر . با نکته تر با شما همکلام بشم و دردو دلهام رو بیان کنم . اقاجون آخه چندوقتی هست که زیروزبر شدم . علتش رو دیگه کم کم خودم هم دارم گم میکنم . علت العلل رو دارم گم میکنم . ناشکر نیستم . حتما حکمتی هست . حتما . ولی راستش دیگه کم کم دارم میترسم . میترسم از اینکه نکنه !!!!!! نکنه از خط خارج بشم . نکنه !!!!!!! نکنه رفوزه ی چنین امتحانهایی بشم . امتحانهایی که از نظر اونهایی که سخت تر از اینهاش رو بارها و بارها با سرافرازی گزروندن بسیار ساده و قابل تحمل بوده ...... آقاجون خیلی محتاج دست یاریگر شما هستم . خیلی محتاج دامان پر مهرومحبت و یاری رسان مادرتون فاطمه زهرا(س) هستم . آقاجون بشدت التماس دعا دارم . 

  آقاجون این روزها بسیار منتظرم تا خودت دستم رو بگیری .

 

 

 

آقاجان امیدم فقط به دستهای یاریگر شماست یا صاحب الزمان   

نظرات 2 + ارسال نظر
حاج علی جمعه 6 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:42 ب.ظ http://akherat.persianblog.com

السلام علیک یا ابا عبدالله . السلام علیک یابن رسول الله . السلام علیک یا ثارالله . سلام بر محرم . سلام بر عاشورا و سلام بر شهدای مظلوم کربلا .

روزی که شد به نیزه سر آن بزرگوار

خورشید سر برهنه بر امد به کوهسار

آمد و برخاست کوه کوه

ابری به غرش آمد و گریست زار زار

گفتی تمام زلزله شد خاک مطمئن

گفتی فتاد از حرکت چرخ بی قرار .

با اینکه سر زد این عمل از امت نبی

روح الامین زروح نبی گشت شرمسار

. ایام سوگواری سرور آزادگان و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسن و یاران با وفایش را تسلیت عرض نموده . عاجزانه التماس دعا دارم .


بهنام سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:13 ق.ظ http://karevaneheshgh.blogfa.com

حسین سلطان عشق است . عباس ساقی عشق است . زینب شاهد عشق است . سجاد راوی عشق است . ((وبلاگت خیلی قشنگه اگه یه وقت دلت گرفت به کلبه حقیرانه ما هم سر بزن))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد