سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین--- ۴۶

 

سلام بر مهدی . گل یاس کبود . آقاجان هرچه خواستم دست بر قلم ببرم . نشد . راستش بغضی بر گلو نشسته که تا این لحظه قادر بر عبور دادن آن نشده ام ....... صبوری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تصور نمی کنم درست باشد . شاید تدبر . آنچنانکه شایسته باشد لازم است . عمل با تدبیر .........

عرض تسلیت آقاجان . این روزها دشمنان گشاده دست تر از آنی شده اند که ما میتوانستیم تصور کنیم .

میدانم که یاران شما شایسته ترین هستند . ولی آقاجان عاجزانه درخواستی میکنم . که من رو هم یاری کنید همرنگ یاران شما باشم . بتونم همسو باشم . بتونم ............

آقاجان ...

این ایام همه بار غمها سنگینی میکنه ....

جز تو کس ندارد ای با خبر از راز همه . خبر از گریه ی بی صدای من خدای من

به علی قسم مرا به صاحب الزمان ببر . که بود امام و و مقتدای من خدای من

جگرم خون شده بر غریبی حسین تو .خانه ی دل شده کربلای من خدای من

مدینه فاطمه را روز روشن آزردند . چه شد جنازه ی او را شبانه می بردند ؟!.........

آقاجان التماس دعا .

 

 به امید دستهای یاریگر شما یا ابا صالح المهدی (عج)

سلام علی ال یاسین---۴۵

 آقاجان سلام . یابن الزهرا . یوسف فاطمه . یا مهدی (عج) عرض تسلیت دارم .

آقاجان چطور عرض کنم ؟! حالا دیگه حال و هوای بسیاری از عاشقان ناتوانت رو درک میکنم . عاشقان ناتوان . اونهایی که دلشون جانشون با شماست آقاجان .......ولی ..........

ایستاده بودم در صحن و سرای مسجد جمکران . مسجدی که این شب چهارشنبه عجیب بوی شما و مادرتون رو با هم می داد . ایستاده بودم و با نگاه به عاشقان شما به ناتوانایی های خودم اشک می ریختم . آخه ...........

بسیار شنیدم از سربازان و سرداران سپاه عظیم و باشکوه شما آقاجان . بسیار ..... 

چه بی خیال نشستم چه کوششی ، چه وفایی

فقط نشستم وگفتم خدا کند که بیایی

برای سرباز صاحب الزمان شدن امتیازات بسیاری لازم هست که هر کسی نداره .... امتیازاتی که با نشستن و آه و ناله کردن و آمال و آرزو ها رو ردیف کردن بدست نمیاد . امتیازاتی که حتی ممکنه آدم داشته باشه ولی در مرحله ای از زندگیش از دستشون بده ......

ایستاده بودم در محضر خانم فاطمه ی معصومه . شب شهادت مادر هستی خانم فاطمه ی زهرا (س) بود ......... سرشار بودم از فریادهای در سکوت

به امید دستهای یاریگر شما یا ابا صالح المهدی (عج)