سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین ----۵۱

در دل به جز دیدن روی تو تمنا نمی کنم

بی یاد روی تو به کعبه تماشا نمی کنم .

               اون کعبه سنگ نشانست که ره گم نشود

               حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست

گفتم که روز شعبان کنی سکون

امید داشتم که بیایی کنار من

شعبان رسید و آمد و رفت و نیامدی

پس کی تمام شود این انتظار من

شعبان نیامدی . رمضان کن عنایتی

بگذار پا به چشم من ای روزگار من

این نامه ی سیاه من ِ رو سیاه تر

شد باعث جدایی ساز من

سلام علی آل یاسین

آقاجون . دلم بیش از اینا گرفته ............... این روزها دستم لرزانست ....

همیشه آرزو داشته ام آنقدر توانمند بشوم که بتوانم قدمی در جهتی که شما راضی باشید . و به سمت و سوی شما باشد بردارم .........

آقاجان بسیار حاجتمند یاری شما هستم . آخه آقاجون توانمند تر از دست شما دستی را پشت و پناه خود نمی توانم تصور کنم ................

پس توکلم . بر خدا 

و به امید دستهای یاریگر تو یا اباصالح المهدی(عج)

 

نظرات 1 + ارسال نظر
تنها یکشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ب.ظ

سلام خوبین من وبلاگ شکارو از روی یه عکسی که داشتم گرفتم فقط می خوام بدونم واقعا می تونیم یه منتظر واقعی باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد