سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین ---۲۱

 

آقاجون . مهدی فاطمه . یوسف زهرا . یابن الحسن . یا بیقیه الله (عج) سلام ...

آقا جون راهم دوره . راهم دوره به تمام زیارتگاههای ائمه ..... دلم بعضی وقتا پر میکشه به سمت و سوی نجف . کربلا . کاظمین . سامرا .... مکه مدینه .... حتی برای مشهد . قم . ...قم و جمکران ... آقاجون . دلم .....

آقاجون ولی چند سالی هست که خوو کرده دلم به دردودلهایی که اینجا توی وبلاگی به اسم شما مکتوب مینویسم . آقاجون روزهای اول سالهای اول سخت بود برام از دردودلهام بنویسم برای آقا و مولای خودم ..... ولی آقاجون . اینجا نوشتن هم اگه قصد و نیت صاف باشه و قلم سروساده میشه ........ اون ارتباط با شما برقرار میشه .

             

آقاجون وقتی به پشت سرم نگاه میکنم . همش برای خودم لذت بوده و هست . حتی اون ایامی که از قماش سنی و وهابی پاشون باز میشد به منزل دردودلهای یا بچه ی سروساده . آقاجون خوب یادم هست که حضور چنین آدمهایی و نظرات تند یا آرامشون هم فقط باعث میشد منه سروساده به فکر بیوفتم تحقیق عمیقتری کنم و پایه ی اعتقادی خودم رو مستحکم تر کنم ....... آقاجون اینها همش از لطف و عنایت شماست . اینها همش با قوت دستهای یاریگر شماست . که همیشه پشت و پناه یه عاشق سروساده بوده .

آقاجون اومدم امروز بگم که گاهی خیلی تشنه میشم . تشنه ی که کنج خلوت که بشینم در آرامش . من باشم و شما آقا و مولای مصلح جهان . دلم میخواد بشینم در محضرتون . بشینم و با خیالی آسوده از آنجه دل . جانم رو آزار میده بگم . نه ..نه اینکه بخوام فقط دلخوریهام رو بگم .... آقاجون خیلی وقته تلاش میکنم . راهم رو به سمت و سوی سربازان شما کنم . تمام تلاشم رو میکنم تا راهم .مسیر زندگیم به سمت و سوی شما بشه . ترجمه ی تمام حرف و حرکاتم به زبان یاری رسانِ یاران شما بشه ..... ولی آقاجون . گاهی چنان آتشی به دلم میگیره که تاب و تحملی برام نمیزاره . وقتی میبینم به نتیجه نمیرسه یا از پایه و اساس دستم قطع میشه .....

 

          آقا جان . امیدم . به دستهای یاریگر شماست یا صاحب الزمان (عج)

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
ریحانه سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:13 ب.ظ http://sahele-del.blogfa

مهدى جان!
«بر من سخت است که همه را ببینم و تو را نبینم.»

آقاى خوبم! کى مى‏آیى تا دلم را فرش راه قدوم مبارکت نمایم؟! مى‏دانم وقتى بیایى، زیبایى، محبت، عطوفت و عدالت را براى ما به ارمغان مى‏آورى. وقتى بیایى غم‏ها از دلم مى‏روند و لحظات زندگى‏ام را یکى پس از دیگرى به عشق تو ورق مى‏زنم.گفته بودم چو بیایى غم دل با تو بگویم
چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایى

التماس دعا
یا علی.








یه بیقـــرار پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 03:09 ق.ظ http://www.avaye-entezar.blogfa.com

به 313 یار با وفای آقا نیازمندیم تا همه با هم فریاد العجل مولا برآریم.

می خواهیم همه با هم در روز جمعــــه برای سلامتی و تعجیل در فرج آقامون مهـــــدی یک مراسم ختم صلوات برگزار کنیم.

--------------« 313 صلــوات برای تعجیــل در ظهـــور گل زهـــــرا »--------------

انشالله که چشممون به جمال مولا و سرورمون صاحب الزمان روشن بشه.

اگه شما دوست عزیز هم میخواهید جز این 313 نفر باشید به بنده اطلاع بدید تا اسمتون رو در کنار سایر دوستان قرار بدهم.

خواهش می کنم برای تکمیل تعداد افراد، به دوستان خودتون هم اطلاع بدید.

Http://www.avaye-entezar.blogfa.com

یاعلی
« اللهم عجل لولیک الفرج »

یه دربدر یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:46 ب.ظ

بابی انت و امی یا اباصالح.مولای خوبان بیا که دل بی تو بیقراره.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد