سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین--- ۲۵

 

خدای من . خدای مهربانیها . پروردگار عالمین . الهی و ربی من لی غیرک .

خدایا . آتش اشتیاقی این روزها درونم را میسوزاند . عتش . شوق . سوز دل ...

خدایا . تمام آنچه بر من گذشت و میگذرد چون فلق نوید روشنی میدهد . ولی به عظمتت قسم . به مهربانیت ... که من ضعیفم . و هر روز و هر لحظه احتیاج به دستهایی یاریگر را بیش از پیش احساس میکنم . یا الله . دستهای یاریگر منجی عالمین را . فارس حجاز را . یوسف زهرا . گل نرگس . بقیة الله (عج) .

پروردگار من این روز ها نسیم روح بخشی از سرزمین حجاز وزیدن گرفته و مسافرانش گه گاه هدیه ای می فرستند . و همین هدیه حتی در حد یک سلام هم که باشد دل شیدایی و سروساده ی من را بی تابتر کرده ..... خدایا لیاقت . خدایا به تک تک ما هم لذت حضوری شایسته و عالمانه را بچشان . خداوندا سیرابمان کن . یا الله .

                    -------------------------

و سلام بر ال یاسین .

آقاجون . اشک امانم نمیدهد .

 اقاجون شب اول ماه ...اونم ماه ذی الحجه .

یابن الحسن . آقای من . این روزها همه بوی مدینه و مسجد النبی . بوی خونه ی مظلومه ی مدینه خانم فاطمه زهرا (س) . بوی بقیع .  مکه و مسجد الحرام میدن .

مولاجان . از شما فقط و فقط یک التماس که توفیق درک و لیاقت دست یافتن به آنچه که لازمه ی نزدیکان شماست .......

آقاجون نمی دونم چه امتحانیست . فقط از خودتون کمک میخوام که دست یاریگرتون رو همچون گذشته پشتم بزارین . که .........

آقاجون تلخ نیست . فقط گاهی خارج از توانم میشه .......

 

به امید دستهای یاریگر تو یا صاحب الزمان