سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین--- ۲۶

 

سلام علی ال یاسین 

آقاجون دلم لرزان شده و یه جورایی آستانه ی تحملم بسیار پایین اومده .

آقاجون جگرم ........ د آخه چی بگم . آرزوهام داره مونده میشه . داره وقتش می گذره .

آقاجون جگرم ........ د آخه پیر شدم رفت و هنوز همونم که لیاقت خیلی چیز ها رو هنوزم که هنوزه نداره

آقاجون جگرم ....... د آخه تاب تحملم . د آخه مولای من اینها امتحان الهیست ؟ چه کنم که من رفوزه دارم میشم . دارم کم میارم . .......... یا جواب بخش کوچکی از گستاخی هاییست که به درگاه الهی مرتکب شدم .......؟

آقاجون جگرم ...... آقاجون این روزها حاجی های دلپاک و دریا دل محرم میشن و عزم سفر می بندن به سمت الله ................. میرن تا در سرزمینهای منا و عرفات و مشعر ... خودشون رو تطهیر کنن و با مقامی در درگاه کبریایی پیوند بزنن . و من اینجا نشستم از سر بی لیاقتیم فقط آه میکشم .

آقاجون . گل همیشه بهارم . توی چهارباغ که قدم میزنم . توی هشت بهشت . کنار رودخونه که قدم میزنم . نفس عمیق میکشم شاید تازه بشه . شاید نشاط کمی هم وارد مجرای تنفسیم بشه و چشمها سویی پیدا کنه . ولی .........

ای کاش آقاجون میشد منم یه گوشه ای . یه کناری جا میدادی مولای من . قاتی این همه عاشق لایق ...........

 

امیدم به دستهای یاریگر توست یا صاحب  الزمان . 

نظرات 4 + ارسال نظر
مشکی پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ق.ظ http://rahe-noor.blogsky.com

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام،
فقط بگم: باحاله، یعنی دل آدمو خالی می کنه! دعام کنم، التماس دعا!

معظمه پنج‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ق.ظ

سلام این روزها در سرزمین مکه غوغاست. جا هست اما لیاقت نیست. به قول شاعر
به طواف کعبه رفتم به حرم رهم ندادند
که تو در برون چه کردی که درون خانه ایی
واقعا ما چه کار کردیم جز اینکه هر روز اشک اقا امام زمان را در می اوریم

حاج علی جمعه 8 دی‌ماه سال 1385 ساعت 09:16 ب.ظ http://akherat.persianblog.com/

سلام دوست خوبم . روز نهم روز عرفه و از اعیاد عظیم است اگرچه به اسم عید نامیده نشده است و روزى است که حق تعالى بندگان خویش را به عبادت و طاعت خود خوانده و مَوائد جُود و احسان خود را براى ایشان گسترانیده و شیطان در این روز خوار و حقیرتر و رانده تر و خشمناکترین اوقات خواهد بود و روایت شده که حضرت امام زین العابدین علیه السلام شنید در روز عرفه صداى سائلى را که از مردم سؤ ال مى نمود فرمود به او واى بر تو آیا از غیر خدا سؤ ال مى کنى در این روز و حال آنکه امید مى رود در این روز براى بچّه هاى در شکم آنکه فضل خدا شامل آنها شود و سعید شوند.
در استانه فرا رسیدن این روز بزرگ , از شما دوست عزیز عاجزانه التماس دعا دارم . ضمنا عید سعید قربان نیز بر شما مبارک باد
=====

محمد مهدی جمعه 22 دی‌ماه سال 1385 ساعت 02:59 ب.ظ http://hajhamid.com

»»»»»» سلام دوست عزیزم ««««««

من محمد مهدی هستم.

22 دیماه سالروز تولدمه و من وارد 6 سالگی میشم.

به همین مناسبت تو وبلاگ بابام جشن تولد گرفتم.

خوشحال میشم شما هم به جشن تولدم بیاید!

منتظر حضور صمیمی و مهربونتون هستم

«««««« به امید دیدار »»»»»»

چشششششششششششششم عزیز دلم . بالاخره بابای خسیستون جشن تولد هم گرفتن ؟!!!!!!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد