سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین--- ۳۳

 

 مثلا . خیر سرم خودم تدریس میکنم .

مثلا . خیر سرم خودم خیلی چیزها یاد شاگردام میدم ..........

مثلا ..........

با همه ی این احوالات . بعدازظهری نشستم سر سیستم یه نرم افزار جدید نصب کرده بودم . همین گوشه - پایین دسک تاپم رو کلیک کردم . روی نوار وظیفه رو عرض میکنم . یک چیزایی پیدا کردم .  نمیدونم چی چی نصب کردم که اینا باهاش نشستن اینجا

نشستم همینجور که بهش ور میرم تا از گوشه و کنارش سر در بیارم . با خودم میگم ای خاک بر اون سرت بچه ی سروساده . همینه ..... همینه دیگه . همین چیزا رو جناب استاد مهدوی بیات و امثال ایشون دیدن و به تو و امثال تو بچه های سرو ساده میگن . بلکه روزی روزگاری گوش شنوای شما ها هم باز بشه ... بچه .

بنده خدا خیلی جدی میگفت . راست میگفت ها ..:

وقتی دشمن کارش رو درست انجام بده و دشمنی خودش رو در حد اعلا در حق من و تو انجام بده . من و تویی که طرف مقابلش هستیم دو نکته میتونیم ازش بگیریم :

1= می فهمیم چی داریم که برای اون قابل توجه بوده .

2= نقاط ضعفمون رو میشناسیم .

حالا ما هم میتونیم از همون راه - از همون فرهنگ استفاده کنیم .

منتظر واقعی امام زمان در هر لحظه در حال مبارزه هست . به ویژه در زمینه ی فرهنگی .

اما ما انگار هنوز توی قلعه ای هستیم که خودمون برای خودمون ساختیم .....آره؟!

بنده خدا . استاد حرس میخورد بچه مسلمون . انجام واجبات دینی . لازم هست . ولی کافی نیست . تو باید خودت رو با تمام توان خودت به میدان آورده باشی .

مسئله ی ما با دشمن جدیست . اگر ما با دشمن کاری نداشته باشیم . اون با ما کار داره .  آره دادا .....

ما مثل کسانی شدیم که میدونن زمینها تا 2 کیلومتری جلوشون مال اونهاست . فقط فهمیدن . و نشستن .

شیعه ی واقعی کسی هست که وقتی دید و فهمید که زمینها تا 2 کیلومتر جلوترش مال اونه و دیگران توش نشستن و دارن حقش رو میخورن . پاشه از جاش حقش رو بگیره . دور اون زمین حصار بکشه که دست تجاورگر کوتاه بشه . و قلعه ای توش بسازه برای دفاع از حقش .تا کسی حوس نکنه ....

اینها در مورد دفاع از حق درست . ولی این نرم افزاری که من داشتم جلوی رووم میدیدم ............. یه جمله ی دیگه نشوند جلوی رووم .

این استاد بنده خدا یه حرف جالبی میفرمودن در مورد دشمن کارکشته ی ما ایرانیهای مسلمون . میفرمودن حواستون باشه یهودیا- صهیونیست جماعت  هیچ وقت مستقیم وارد عمل نمیشن . شصتادتا واسطه جور میکنن . اگه شده مسلمونتر از من و تو رخت و لباس به تن میکنن و میان به میدون اسلامگرایی بلکی بتونن من و تو رو رنگ کنن . حواست باشه همرنگشون نشی ........

تا شناخت درست نداشته باشی امکان نداره عمل و انتخاب درستی از تو سر بزنه .

شناخت از مقصد - فاصله - ابزار - موانع - تهدیدها - .......اگه اینها رو نشناخته باشی برنامه ی غلطی رو برای رسیدن به هدفت پیش رو میگیری . برنامه ای که تو رو به مقصدت نمی رسونه . کاش من بتونم این شناختها رو سفاف پیدا کنم . یابن الحسن . آقاجان . امیدم در این راه به دستهای یاریگر شماست . آقاجان همه ی این دردودلها رو اینجا کردم که آخرش همین رو بگم که من تلاشم رو میکنم ولی نیم نگاهم به ..........

توکلم به خدا . توسلم به مادرتون فاطمه ی زهرا (س) .

امیدم به دستهای یاریگر شماست یا صاحب الزمان

 

نظرات 9 + ارسال نظر
تنهاترین تنهایان جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:58 ب.ظ http://tanhatarinetanhayan.blogsky.com

به نام تنــهاتـرین تنــها
0000000000000000
سلام بر عاشقان حسین (ع)
سلام علی آل یاسین
سلام بر شما دوست عزیز وبلاگ نویس
به شما تبریک میگم به خاطر ذوق و سلیقه خوب شما در انتخاب نام وبلاگ و آهنگ زیبایی که صداش برام آشنا بود ...
من حقیر به طور اتفاقی وارد وبلاگ زیباتون شدم و شیفته مطالب زیباتون شدم ...
بگذریم بریم سر خودتون
خوبید انشالله ؟
امیدوارم که با توکل بخدا زندگی بر وفق مرادتون باشه
یادمه وقتی بچه بودم وقتی تشنه میشدم و آب می خواستم و بهم آب میدادن
وقتی آب می خوردم و یه آهه جانانه از سر رفع تشنگی می کشیدم
بهم میگفتن این کارو نکنم میگفتن بگو : سلام بر حسین شهید
لعنت به یزید ٬ سلام بر لب تشنه ات یا حسین شهید
اکثر ماها از همون بچگی حسین (ع) رو میشناسیم
من که فکر میکنم هر چی بزرگتر میشم
گناهکارتر میشم و سیاهتر و از حسینیا دورتر
ولی هنوزم هر موقع که کارم گیره سریع می دوئم دمه در خونشون
نمیدونم چرا ولی هنوزم همیشه کمکم میکنن ٬ همیشه هوامو دارن ...
همیشه پیشه من عاشقی و رندی بود
وگر بکوشم و مشغول کار خود باشم
بود که لطف ازل رهنمون شود حافظ
وگرنه تا به ابد شرمسار خود باشم
فرصتی دست داده تا من حقیر تنهاترین سعادت آن را داشته باشم تا زائر کربلای معلا باشم
انشالله اگه عمری باقی باشه در تاریخ یازدهم اسفند ماه به مدت ده روز زائرم
که نیمی از آن را در نجف اشرف و زیارت حرم مطهر امام علی (ع) و نیم دیگر آن را در کربلا و حرم مطهر امام حسین (ع) و آقا ابا الفضل العباس (ع) خواهم بود
از این سبب از شما دوست و همراه عزیز وبلاگ نویسم دعوت می کنم تا به کلبه تنهایی من قدم رنجه فرمایید
پیشاپیش روز اربعین حسینی رو خدمتتون تسلیت عرض می کنم
شما رو به خدا ، خدا رو فراموش نکنید
در پناه حضرت دوست دلشاد باشید و امیدوار
یا حسین شهید
خداحافظ ... خداحافظ ... همین حالا ...
0000000000000000000000000000000000000
__________________امضاء : تنــهاتـرین تنــهایـان

مشکی یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ب.ظ http://rahe-noor.blogsky.com

وبلاگ سلام آل یاسین
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام،
وبلاگ خوبی داری! ولی چرا موضوعت با یک چیزی شروع شد و مطلبت به یک چیز ختم؟
راستی در مورد متن قبلیت! حرف یهودیه داره لباس واقعیت رو به تن می کنه.
اگر شما متن کامل اون سخنرانی رهبر رو در جمع مداحا داری برام رو کن. دستت درد نکنه.

سایموند سه‌شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:53 ق.ظ http://saimond.persianblog.com

این امید از اون امیدهاییه که هیچ وقت نا امید نمیشه

ریحانه سه‌شنبه 29 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:09 ب.ظ http://sahele-del.blogfa.com

یا مقلب القلوب و الابصار -:- یا مدبر اللیل و النهار -:- یا محول الحول و الاحوال -:- حول حالنا الی احسن الحال -:-
با سلام و تهنیت ....امیدوارم سال جدید سالی همراه باموفقیت وپیروزی،شادمانی و شاکامی، بهروزی و سربلندی برای شما و خانواده گرامیتان باشد.... ای همه چشمها به سویت... آمدم تا به تو تبریک گویم ....تبریک بهار، سال نو وآرزوی سلامتی برایت ....ای غائب همیشه ناظر، آمدم تا برایت بگویم ازانتظار...انتظاری بی پایان ، برسرسفره هفت سین هر سال...ای.....به امید اینکه سال جدید سال فرارسیدن وعده بی تخلف خداوند، برای ظهور آخرین ذخیره خود برروی زمین ، مهدی موعود ارواحنافداه باشد.

[ بدون نام ] دوشنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام
فایل صوتی که روی وبلاگتون پخش می شه رو میشه برام بفرستین یا بگین از کجا دانلودش کنم؟ عجیب زیباست...

یکی از محبین پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 10:11 ب.ظ

چرا مناجات زیباتونو برداشتید؟ اومدم دانلودش کنم خیلی ناراحت شدم که نبود...به هر حال وبلاگ زیبایی دارید وبیشتر از آقای مهدوی بیات برامون بگید

محبان دوشنبه 15 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ب.ظ http://www.mohebanolghaem

سلام علی آل یاسین
خوب خدا روشکر که بچه هیئتیا دست به دست هم دارن کار می کنن. خوشحال می شیم به ما سر بزنی و هیئت ما رو لینک کنی. یا علی.

مهدوی جمعه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:13 ب.ظ http://2saateeshgh.blogfas.com

سلام دوست عزیزم
بنده مهدوی بیات هستم از لطفتون ممنونم و شرمنده
التماس دعا

بنده خدا چهارشنبه 24 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام ظاهر افراد نشان از باطنشون نیست من یکی از طرفدارای سرسخت آقای مهدوی بیات بودم اما چیزهایی دیدم ازشون که...بهت پیشنهاد میکنم خیلی بهش مطمئن نباش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد