سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین---۴۳

 

سلام علی ال یاسین .آقاجون دل تنگم . آقاجون دارم سرگردان و ... قدم می زنم لابلای زائرای مولام امام رضا . ضامن آهو . یا بن الحسنم . این دل و ماجرای عشق .می بره پا به پای عشق .  دل میشه پر از طوفان . وقت پابوس سلطان ...... دل آواره ی من . مثل آسمون می باره . مثل دریا بی قرار . بیچاره دلم امشب بیدار دلم . آرووم نداره دلم .

صبح میشد . گه گاه گوشه ای می نشستم . کتابی به دست میگرفتم و از روی مفاتیح آنچه زیبا و شیوا از زبان دل همه ی نیازمندان بیان شده بود رو دردمندانه زمزمه میکردم . گاهی سر بر دیوار داشتم و در سکوت آنچه در دل داشتم با معشوق خودم درمیون میگذاشتم . .......... خلاصه خیلی زود دیر شد . خیلی زود .

صبح جمعه راستش طعم و مزه ی خاصی داشت . ناگفتنیست . دلم کمی امن شده بود . ولی نه آنچنان که ........... دلم هنوز هم ........... سر به آسمان داشتم و نگاهی به گنبد زرد طلا . سلامی دادم و .....

ذکر من . ناله ی من دعای من خدای من

این تو و کرامت و بزرگی و عنایتت

این من و جرم من و ختای من خدای من

تو مرا صدا زدی بنده ی من بنده ی

من تو را صدا زنم خدای من خدای من

جز تو کس ندارد ای با خبر از راز همه خبر از گریه ی بی صدای من خدای من

به علی قسم مرا به صاحب الزمان ببر که بود امام و و مقتدای من خدای من

جگرم خون شده بر غریبی حسین تو خانه ی دل شده کربلای من خدای من

 

 

امیدم همیشه به دستهای یاریگر شماست یا اباصالح المهدی(عج) 

نظرات 3 + ارسال نظر
حاج علی سه‌شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://akherat.persianblog.com

سلام . زیارت قبول . خوش بحالت که توفیق پابوسی اقارو داشتی . من چی بگم . دعا کن خدا این توفیق رو نصیب امثال من روسیاه هم بکنه

مشهدی دوشنبه 14 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ب.ظ http://i19.tinypic.com/4gfn4oj.jpg

http://i19.tinypic.com/4gfn4oj.jpg

وقتی دعوتت میکنه . کاش یادت باشه که لحظه لحظه هاش برگشت پذیر نیست .......... باید دریابی . می فهمی؟

هانیه جمعه 26 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:35 ب.ظ

سلام
بلاگ خیلی خوبی دارین
می خواستم ازتون بپرسم که آهنگ :
{
ذکر من . ناله ی من دعای من خدای من

این تو و کرامت و بزرگی و عنایتت

این من و جرم من و ختای من خدای من

تو مرا صدا زدی بنده ی من بنده ی

من تو را صدا زنم خدای من خدای من }

رو دارین یا اینکه شعر کاملش رو دارین ؟
چون من خیلی دنبالش گشتم فقط یه بار شنیدم
ممنونتون میشم اگه کمکم کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد