سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین

سلام علی ال یاسین . اینجا محلیست برای درد و دل با ...

سلام علی ال یاسین ----۶۳

سلام  آقاجان . مهدی فاطمه(عج). عرض تسلیت دارم آقاجان. میدونم دلت از من  خون شده . به خداوندی خدا  نمی دونم چه کنم تا این علم و عملم در همین حد هم که هست همراه و یکی بشه . نمی دونم از چه راهی بیام که علمم واقعا در راه شناخت شما و آنچیزی باشه که باید یاران شما داشته باشن .............

  

 با آقا همراه شدن لذتی داره که من و امثال من ذره ای از اونم نچشیدیم ..ولی ......... لذت....

سیاهی لشکر مجالس آقام امام حسین میشدم گاهی

توکلم بر خدا 

و به امید دستهای یاریگر تو یا اباصالح المهدی(عج)

نظرات 1 + ارسال نظر
حاج علی جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:04 ب.ظ http://akherat.persianblog.ir

باسلام و عرض احترام خدمت شما دوست بزرگوار
در جلسه آینده نقد و بررسی وب لاگها روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه جشن انتخاب بهترین وب لاگی که که تا پایان پاییز ۸۶ در جلسات مورد نقد و بررسی قرار گرفته است و همچنین تقدیر از ۳۳ وب لاگ نویس برتر در محل آمفی تأتر فرهنگسرای دانشجو برگزار خواهد شد.
انتخاب بهترین وب لاگ توسط دوستانی که در مراسم شرکت خواهند کرد انجام میپذیرد.
اسامی این وب لاگها در آخرین پست وبلاگ هستند.
لذا بدینوسیله از جنابعالی جهت شرکت در این مراسم دعوت بعمل می آید.
پیشاپیش ازحضور گرم و صمیمی شما تشکر و قدر دانی می شود .
وعده دیدار ما : یکشنبه۲۱/۱۱/۸۶ ساعت ۱۷ الی ۱۹
نشانی: خیابان سید جمال الدین اسد آبادی ( یوسف آباد ) - خیابان ۲۱ - پــارک
شـفـق - آمــفــی تــأتــر فــرهــنــگــســرای دانــــشـــجــو
با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد